måndag 4 april 2011

Söndag

Hejsan Svejsan!


Igår (Söndag) så gick jag upp kl 08.00 och då tog jag en shake till frukost, efter det så tittade jag lite på TV och busade och lekte med katterna. Jag var även ute med en av hankatterna på en promenad i trädgården, tror han ville ut runt 4 gånger. Han är bara för goo...

Sen har jag tittat på en film och gjort mig i ordning för att gå på bio med Stefan. Vi såg hur många lingon finns det i världen? Den var jätte bra och rolig, skrattade jätte mycket. Ja när bion var klart lite innan kl: 23.00 så gick vi upp mot stationen för att vänta på bussen, den skulle gå kl: 23.51. Vi gick runt där sen ville Terese prata med mig så ringde upp henne direkt vi pratade ett tag, vi la på när jag gick av bussen i Skolsta. När vi kom in så hade pappa somnat på soffan han kom ju hem från kryssningen när vi åkte till bion. Sen när jag kom in på rummet hade han köpt vin till mig, TACK PAPPA!!!  Sen gjorde vi oss klara för sängen.....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar