lördag 2 april 2011

Mary Kay!

Hejsan Svejsan!


När jag åkte in till Enköping så mötte jag upp Stefan utanför hans jobb sen gick vi ner mot hamnen för jag skulle vara där tre och träffa min kontaktperson på Mary Kay.När vi kom dit så gick jag in och Stefan gick runt och tittade lite i affärer.

Det jag fick göra där var att lägga en lätt sminkning och sen fick jag testa ett läppstift, hade inte testat det förut. Var en ganska mörk ton men gillade den jätte mycket, funderar på att kanske köpa den här fram över. Jag köpte nya produkter till ansiktet, rengöring och återfuktnings krämer typ.

Sen gav min kontakt person ett förslag om att jag skulle börja sälja Mary Kays produkter jag har funderat på det förut och nu frågade hon igen. Vet inte riktigt hur jag ska göra, men får se hur jag gör men tror jag skulle ge ett svar imorgon!

Ja allt ska komma på en gång, i vanliga fall händer ingenting men nu helt plötsligt så kan ja få en praktik plats på ett café, få vikariat på dagis och nu det här med Mary Kay. Ja som sagt allt kommer på samma gång, det bara snurrar i huvudet på mig! Måste komma på hur ja ska göra med allt, det är inte lätt. Önskar att man kunde få lite hjälp och få reda på vad som är bäst för just mig. Men ja det är väl bara jag som vet, eller??? Hmm ja kommer nog vara svårt att somna och jag som ska upp kl 8 imorgon om man inte blir väckt tidigare...

Men men efter att jag var klar med allt med sminket och de så mötte jag Stefan och jag pratade lite med min BFF Terese alltid lika kul att få prata med henne. Efter att vi hade pratat klart och hon skulle på intervju så gick jag och älsklingen och åt en bit mat. MUMSIGT!!! Efter det gick vi upp mot stationen och där mötte vi pappa och han plocka upp oss och vi åkte hem. Vi hade även med oss två små grabbar med oss hem som ska sova hos oss idag. Det var pappas kompis barn, så vi grillade och hade det trevligt mot kvällen.

Sen det sista jag har gjort idag innan jag hamna här vid datan var att prata med Terese igen, vet inte hur länge vi prata. Men men vill bara hälsa Grattis till henne och jag hoppas hon får praktik platsen i Stenungsund!  <3<3<3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar