tisdag 5 april 2011

Arbetsförmedlingen och Kakburken!!

Hejsan Svejsan!


Idag har jag gjort en del, kl: 14.00 var jag på arbetsförmedlingen och efter träffen där pratade jag med min handledare om att jag fått vikariat på dagis. Hon blev glad att jag har hittat nåt, sen på fredag ska jag dit igen på jobb intervju. Det känns bra, får se hur det går.

När jag kom ut från arbetsförmedlingen så kom Stefan med två presenter, jag fick två filmer "Skönheten och odjuret" och "Alice i underlandet". Tack så mycket!!! Efter det så gick vi runt lite i Enköping och tittade sen var vi förbi mammas grav och rensade lite och tände ljus. Känns skönt att all snö är borta så man kommer fram till graven.

När vi var klara inne i Enköping så tog vi bussen hem där packade vi upp allt och sen åkte vi med pappa mot Järfälla, skulle förbi kakburkens butik. Äntligen säger jag bara, har velat åka dit så länge nu!

Där köpte jag i alla fall en del grejer som:

  • Ett tyll sett med 56 delar
  • Engångsspritspåsar 24 st
  • Mönsterpressar 7 olika
  • Liljenålar 8 delar
  • Stepsaving rose 6 delar
  • Pärlemokulor (ljus rosa)
Dom har en butik på nätet den hittar 
ni här -----------> http://www.kakburken.se/

Är mycket nöjd med mina saker får bli mera en annan gång. Åh GUD vad mycket folk det var där men det är ju bara kul att det går så bra för dom! Kanske lägger in bilder på det jag köpte imorgon.....

När vi var klara där så åkte vi hemåt, var hemma runt halv nio då blev det mat sen pratade jag lite med min BFF Terese, alltid lika kul. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer vad jag kommer på nu.... Ja nu ska jag väl göra mig klar för sängen eller om man kanske ska se en film... Får flörta lite med pälsklingen ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar