torsdag 7 april 2011

~Nervös!!!!~

Hejsan Svejsan!


Idag har jag varit hos min mormor och morfar, där har jag fikat lite, umgåtts och ritat en del medans vi väntade på att Stefan skulle sluta jobbet. Sen har jag pratat en hel del med Terese under den här dagen lite då och då.

Just nu håller jag på att fixa i ordning mitt CV lite för ska ju på jobb intervju imorgon, får se hur det går. Ja jag är ju nervös men det är väl inte så konstigt plus är lite osäker på hur jag ska lägga upp mitt CV och vad jag ska säga på själva intervjun. Men som sagt det får gå som det går och får försöka få till mitt CV så det är bra.

Ja jag har väl inte så mycket mer att skriva just nu tänker mest på allt inför imorgon, så det här får räcka för idag!






2 kommentarer:

  1. Om du tror på dig själv och gör ditt bästa har du inget att ångra. Gå dit med ett stolt huvud. Lycka till. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska göra mitt bästa :) kram

    SvaraRadera