onsdag 13 april 2011

~Jimmy 17 år!~

Hejsan Svejsan!


Ett stort grattis till min lillebror som fyller 17 år idag, hoppas du haft en jätte bra dag gubben lilla. Idag har jag gjort hans tårta, det kommer ett inlägg om den imorgon är för trött idag så blir bara ett litet inlägg... Fikat har jag gjort... två gånger till och med, först med mormor, morfar, Leffe, pappa, Stefan, Jonna, Malin och så klart födelsedagsbarnet. Andra gången var med Pappa, Stefan, Malin, Jonna, Jimmy, Birgitta och Wilma. Kul att Birgitta och Wilma tittade förbi dom har ju inte varit här förut.
Det har varit en lång dag känner jag för är jätte trött ska snart sova, för imorgon ska jag kanske med pappa till IKEA och titta lite innan jag ska jobba kl: 13.00.




1 kommentar:

  1. Svar:
    Hej Elina! :D Och tack! Det är otroligt skönt att vara hemma.
    Du är så snäll som säger att jag är stark. Jag vet inte riktigt om det stämmer dock :P Men jag är nöjd att jag ändå vågade åka till ett främmande land bara sådär.. Även om det bara varade en vecka :P Men dom var så otrevliga så jag kände inte att det var värt att härda ut längre heller..

    Så Jimmy är 17 nu?! Jäklar vad tiden går fort! :P
    Vad roligt att höra från dig förresten :) Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Sara

    SvaraRadera