lördag 9 april 2011

~Besök!~

Hejsan Svejsan!


Idag har jag städat en hel del för vi skulle få besök av pappas kompisar Johan och Sari, dom skulle tvätta bilarna och äta mat här mot kvällen. Det blev tacos, mycket gott och det var så länge sen man åt det.

Städade extra mycket i köket för jag tyckte det behövdes så nu har jag ett väldigt rent och fint kök, det känns så skönt så ska försöka baka något imorgon eller så. Sen har jag varit ute och gått med pälsklingen, det är alltid skönt. Nu sitter jag och tittar runt lite på nätet medans alla andra pratar och dricker lite. Ska väl snart umgås med dom jag med, för att vara lite mer social om man säger så!

Plus måste snart komma på vad jag ska göra för en tårta till min lille bror Jimmy som fyller 17 år den 13 april, men vet inte alls vad jag ska göra för något. Får försöka se om han har något tips på hur han vill ha det, för det skulle ju vara det lättaste. Ja får se hur det blir kommer säkert upp bilder på det sen när det väl är dax för kalaset. ^^

Nu får alla ha en fortsatt bra lördags kväll för det ska jag ha!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar