onsdag 6 april 2011

Kakburken.se

Hejsan Svejsan!


Ja här kommer lite bilder från det jag köpte i går från Kakburken som ligger i Järfälla, alla kanske inte vet att dom har en butik på nätet också men här är den för dom som är nyfikna
----> http://www.kakburken.se/


Jag köpte ett tyll sett med 56 delar!


Spritspåsar 24 st!


Stepsaving rose 6 delar så man kan göra lite rosor och så!


Liljenålar 8 delar!


Mönsterpressar 7 olika!


Och till sist pärlemokulor (Ljus Rosa)!

Ja det var det som jag köpte, är så sugen på att åka dit igen men får vänta tills man får lite pengar...  Och att Terese kommer upp så hon kan få komma dit hon med. Så roligt att få lite nya och roliga saker att använda!

Nu ska jag väl kanske ta och försöka göra lite muffins, kommer ett inlägg lite senare om vad jag har gjort idag. Så länge får ni ha det så bra!!!!!







2 kommentarer:

  1. Bloggen är ju jättefin. Men tänk på textfärgen, vit text mot vit bakgrund blir svårläst. Så du blev bagare/konditor, kul. Synd du inte bor här för då vet jag vem som fått baka tårtor till oss ;-)
    Får väl hoppas du får ett jobb snart, alltid skönt att tjäna egna pengar. Härligt att Stefan fått jobb i alla fall.
    Ha det så gott, nu blir det soffan o dumburken.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Okej tack ska försöka ändra det så fort jag kan ^^ Ja det blev jag, det är alltid kul att baka och laga mat. Hihi ja jag kan tänka mig att ni skulle vilja ha lite tårtor och smått och gott. Jag har kanske dagis vikariat på G plus ska på jobb intervju på fredag känns skönt. Du får ha det bäst Kram

    SvaraRadera