måndag 4 april 2011

Haha värsta missen...!!!

Hejsan Svejsan!


Idag har jag mest bara slappat hemma på dagen, sen har jag pratat lite med Terese och efter det har jag spelat lite på kinecten. Det var roligt och man använder ju verkligen hela kroppen, plus Stefan var med ett litet tag. Vet inte hur länge jag höll på men det var ett bra tag i alla fall....

Sen vid halv sju så gick jag och Stefan till Grillby för att handla lite, det var jätte fint väder ute det var skönt. Sen när vi kom hem så fråga pappa vart Jimmy (min bror) och Jonna (hans tjej) var. Vi fattade inte vad han mena för vi gick ju själva, men sen sa han att dom hade gått för att möta oss. Vi hade ju inte sett dom så vi tyckte det var lite konstigt. Pappa ringde i alla fall upp dom och dom var nästan hemma, så jag och Stefan gick och mötte dom.

Vi frågade dom hur vi kunde missat dom, det var så konstigt för efter en till två minuter efter vi hade lämnat Grillby affären hade dom tydligen kommit dit. Ja väldigt skumt men sen visade det sig att dom hade gått över bron som är där vid affären och vi hade tagit den andra vägen bort mot affären det var därför vi missa varandra. Var ju lite synd att dom inte ringde för vi hade ju kunnat vänta på dom, men det hade dom tydligen inte tänkt på. HAHA, ja så kan det gå men har i alla fall gått 1,1 mil känns bra!

Ja nu ska vi väl se en film eller nåt sen sova ska upp i tid imorgon och ringa lite samtal och sen kl: 14.00 ska jag vara inne på arbetsförmedlingen i Enköping.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar