lördag 9 april 2011

~Intervju/visning!~

Hejsan Svejsan!

Igår (8 april) så gick jag upp kl: 08.00 och åt frukost och gjorde mig i ordning för intervjun jag skulle ha kl: 10.15. Jag och Stefan tog bussen in till Enköping kl: 09.20 och när vi kom in till stan gick vi runt lite vid ån innan jag gick till arbetsförmedlingen.

Kl: 10.15 så gick han som skulle hålla intervjun igenom lite om vad det var vi sökte och så, det tog kanske max 2-3 min... Sen skulle han intervjua oss jag gick in som andra person, det var skönt. Jag var lite nervös men efter att jag kom in i rummet så bestämde jag mig för att inte vara det. Å det gick!

Jag tycker det kändes bra och det var jätte kul, så får se hur det går... Håller tummarna!!!!

Efter det så mötte jag Stefan på biblan sen gick vi runt och tittade lite i affärerna innan vi gick till statoil och jag tog en kaffe och Stefan en Cola. Sen gick vi mot visningen av en lägenhet, och pälsklingen pratade lite med sin kusin Eva på mobilen.

Kl: 12.00 skulle vi in och se på lägenheten den var stor för att vara en etta plus den var jätte fin och det är på nedre plan så man har en liten ute plats... Det är alltid bra!

Ja min dag började jätte bra tycker jag och sen när vi kom hem så åt jag lite innan jag tittade lite på film med Stefan innan han skulle till jobbet. När han hade åkt till jobbet vid halv tre så städade jag lite och sen så pratade jag lite med Terese och var ute och gick på en promenad. Alltid skönt när det är fint väder men det blåste en del. Det gillar jag inte!

Sen mot kvällen var jag ganska trött så satt mest vid datan och TVn.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar