lördag 2 april 2011

~Lördag!~

Hejsan Svejsan!


Idag vaknade jag tidigt och gjorde mig i ordning och hjälpte min kära far att städa lite. Sen fick vi besök av hans kompis Lotta och hon gick igenom om Herbalife och fikade lite. Sen fick jag och pappa göra en kropps scanning, gud vad jag blev chockad över våra värden. Kanske inte var så jätte bra men nu ska det bli ändring på det för imorgon börjar jag att ta shakar och börja ändra kosten och träningen.

Efter att hon hade åkt så hjälpte jag pappa att packa lite för han ska på kryssning ikväll, efter att han hade åkt så gick jag mot Grillby för att möta Stefan. Han slutade kl 3, när jag kom till Grillby ringde jag min kontakt person på Mary Kay och tackade nej till att sälja deras produkter. Plus ringde och pratade med min BFF Terese ett litet tag.


När Stefan kom så gick vi till Loppisen i Grillby och tittade runt lite, vi hittade en vin karaff och en sjöstjärna. Riktigt fina var dom och inte alls dyrt, värsta kapet.





Sen gick vi vidare på en lång promenad, så jag gick 1 ½ mil idag kändes väldigt skönt även fast det var lite mulet. Som tur var tittade solen fram lite senare.

När vi kom hem lagade vi mat, det blev spagetti och köttfärsås gott var det. Sen har jag inte gjort så mycket mer sitter och skriver lite sen blir det väl kanske lite film mys!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar