torsdag 31 mars 2011

Så GLAAAD! =D

Hejsan Svejsan!


Gick in på mailen för att titta om jag fått svar från nåt jobb eller så, det hade jag inte men om en praktik plats. Det är ju bättre än ingenting, plus kan lära mig lite mera saker. Mer erfarenhet är alltid bra. Så nu får man se om det blir något eller inte, måste prata med arbetsförmedlingen också.

Fast måste skaffa buss kort som gäller mot Västerås om jag får praktik platsen för det är nånstans i Hälla. Men får hoppas att det löser sig vet ju inte än om jag ska ha praktik eller inte.


Men men det kommer nog ett till inlägg om idag lite senare för jag ska försöka baka nån kaka eller så för min mormor och morfar kommer kanske på besök. Då blir det fika och bada bastu, super mysigt!

NU SKA jag städa och baka lite så alla får ha det så bra så länge...!!!  =D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar