tisdag 22 mars 2011

Första dagen!

Hejsan Svejsan!


Nu har jag i alla fall börjat komma igång lite med min "blogg", inte så jätte mycket men det kommer. Hade en blogg innan den här men har inte använt den så mycket, får se om jag kommer ha kvar den eller om den tas bort. Det var  http://elinahirvonenwikner.blogg.se inte så jätte fin & bra men hoppas den här kommer att bli bättre!

Den här bloggen är väl tänkt till att jag ska lägga upp bilder och text om allt jag bakar. Sen kanske det kan komma lite recept på olika maträtter och lite om vad jag gör om dagarna. 


Ja men som sagt det kommer lite mera så småningom, klockan är ju tolv på natten så det är dags att krypa i säng och sova.


                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar