lördag 26 mars 2011

Fredagen den 25 mars!

Hejsan Svejsan!

Jag hann inte skriva ett inlägg igår men igår på dan så var jag bara hemma och tog det lugnt sen mot kvällen så gjorde jag lite rosor med Jonna i MMF (Marshmallow fondant). Jag har tyvärr inte bilder på det men det kan ni hitta på Jonnas blogg
här ---> http://elizha.blogg.se/2011/march/marsipanros.html Sen runt kl: 20.00 märkte vi vad klockan var, så då skyndade vi oss att plocka undan allt och göra oss i ordning, för kl: 20.23 gick bussen mot Enköping. Vi skulle dit för att se på bio, I am number four som började kl: 21.00. När vi var klara för att gå mot bussen kom en från Skolsta krogen och frågade om vi ville ha skjuts. De ville vi ju så klart så vi skulle slippa vänta på bussen.

Väl inne i stan så köpte vi biljetter, popcorn och dricka sen stod jag, Stefan och Jonna och pratade utanför bion och då var kl: 20.30 så vi hade god tid på oss innan bion började. 

Filmen var jätte bra den rekommenderar jag till alla andra som är sugna att gå på bio. Efter filmen gick vi och tog en kaffe och tjatade lite... sen mot bussen hem och vi var hemma igen lite efter tolv. Då tog jag en kvälls macka och gjorde lite dekoration som jag skulle ha till en tårta som blev (gjord idag) kommer mer om den lite senare. 
Ja men det var väl typ det jag gjorde igår, det blev en lång dag för mig gick och la mig runt 01.30-02.00.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar