torsdag 31 mars 2011

onsdag, 30 Mars!

Hejsan Svejsan!


Igår blev det inget inlägg, inte bra jag vet. Men igår så letade jag efter litte jobb och så var jag ute och gick en långpromenad mot kvällen. Sen färgade jag håret också, nån röd färg. Blev inte så jätte nöjd, tycker den ser mer brun ut. Men men får stå ut!!

Sen innan jag skulle gå och lägga mig och sova så bastade jag med Stefan (Min pojkvän). Det var skönt att man fick duscha nere i källarn nu, annars har vi fått gå upp till övervåningen till badrummet. Ja vi håller på att renovera nere i källaren, nu har vi fått klart bastun det fattas bara en ruta som ska på plats. Sen funkar även duschen, de är så skönt även varmt vatten. Suveränt!! Ska försöka fixa lite bilder på hur det ser ut så kanske dom kommer upp lite senare....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar